Koronavírus COVID-19 opatrenia

Klikni sem pre manual pre prevadzku budovy

 

Dočasné opatrenia proti šíreniu nákazy COVID-19

Spoločnosť CLIMAPORT sa tak, ako väčšina ďalších, rozhodla prijať dočasné opatrenia, ktoré majú pomôcť pri spomalení šírenia koronavírusu COVID-19.

Prijaté opatrenia platné do 27.3.2020:

  • Obchodné a ekonomické oddelenie bude vykonávať prácu a činnosti z domu (Home Office) a sú k dispozícii podľa kontaktov na climaport.sk

Minimalizujeme všetky stretnutia s dodávateľmi / klientmi v priestoroch firmy. Snaha o nahrádzanie komunikácie s dodávateľmi formou mailu, telefonicky, v maximálnej možnej miere.

Rušíme návštevy obchodných partnerov zo zahraničia, aj akékoľvek školenia.

  • Logistika (výdaj a príjem tovaru) bude na základe predchádzajúcej telefonickej/mailovej dohody s vedúcim oddelenia logistiky:

Petr Novotný, manažér logistiky

mail: novotny@climaport.sk
mobil: +421 (0)908 139 342

Tovar bude preberaný a odovzdávaný podľa možnosti v priestoroch pred vchodom firmy, podpisovanie preberania tovaru a poštových zásielok bude vlastnými písacími prostriedkami. V prípade preberania tovaru zo skladu v Bratislave žiadame o použitie ochranných pomôcok. Sklad je otvorený a funguje v normálnej prevádzke.

  • Servisné oddelenie zabezpečuje svoje činnosti na základe predchádzajúcej telefonickej/mailovej dohody s vedúcim oddelenia servisu:

Tomáš Bakula, servisný manažér

mail: bakula@climaport.sk
mobil: +421 (0)907 511 490

Ďakujeme za pochopenie. Pomôžte aj vy zamedziť šíreniu nákazy:

 

Tento článok bol uverejnený v kategórii Aktuality.